Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa  Ridon verkkokaupassa 30.8.2011 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Rido/ Hammar & Co Oy, y-tunnus 0968360-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.rido.fi verkkokaupan ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä näihin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet

·          tilaajan tiedot

·          kauppiaan tiedot

·          tilatut tuotteet hintoineen

 

Maksutavat

Tilisiirto

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan heti maksusuorituksen saapumisen jälkeen. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta, mikäli tuotetta on varastossa. Muussa tapauksessa tuote toimitetaan kahden viikon kuluessa tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakasta tilausvahvistuksen yhteydessä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Rido

Hammar & Co Oy

Kanervatie 6

26660 Rauma

 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuottet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen susanna.hammar @ rido.fi tai postitse:

Rido

Hammar & Co Oy

Kanervatie 6

26660 Rauma

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Hammar & Co Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Hammar & Co Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.